Monday, October 3, 2016

Altyd 'N Student

Altyd 'n Student Skryf in vir die weeklikse nuusbrief gepubliseer deur Online Trading Akademie. Kry die volledige nuusbrief met kaarte! Deur Fernando Gonzalez My mees kwesbare toestand as 'n handelaar is as ek dink ek het uitgepluis het die markte. So 'n toestand is nog meer afsonderlike toe diep in 'n lang segetog. Alhoewel ek kan kry gewoonlik my handel rigting reg en ek kan 'n mooi groot verbeelding oor hoe ver die mark kan gaan in enige een tydperk het, het die mark my geleer oor 'n tydperk dat die werklikheid dikwels die verbeelding kan oorskadu. Op die top van sy algemene geneigdheid om rigting skielik omswaai, dit het ook 'n ongelooflike manier van hoër en laer as wat ek kan dink dit moet wees gaan, voordat die beurt. Miskien is dit 'n ingebore beperking Ek besit as 'n enkele mens, meeding teen die ongelooflike breedte van 'n groot mark wat die kollektiewe gedrag van tiene of honderde duisende, en selfs miljoene mense verteenwoordig. Alhoewel ek my handel geneem het om die toppunt, het ek lankal oorgegee aan die feit dat ten spyte van die vind myself te leer so baie ander oor die markte, is ek altyd 'n student, 'n student van die mark. So, ek handel nie te verloor nie, en sodoende kan ek dikwels maak dit aan die wenkant. Dit gebeur deur my eie toedoen, en in 'n onheilspellende manier, daar kry ek want elke besluit wat ek maak is gerat om nie te gaan in die verkeerde rigting. En om te gaan na 'n selfs meer bisarre vlak, talle is die tye wanneer ek baie winsgewend dae en weke, ondanks die feit dat dooie verkeerd oor wat ek gedink het die mark sou doen nie bespreek het. Ek dink dat as ek die "toppunt" van die saak te beskryf, onder hulle die vermoë om geld te maak sou wees, selfs al is jy verkeerd is. Ek dink dit gaan oor die ontwikkeling van 'n instink om ons eie ingebore beperkings as individue te skei en gee heeltemal na die mark. In my nuweling jaar as 'n handelaar, het ek gedink dat eendag as ek dit doen lank genoeg, sal die gloeilamp skielik draai op, en alles sal maklik na daardie punt wees. Nie so nie. Daar is so baie tye wanneer die gloeilamp draai op, en in waarheid te sê, dit is nie regtig 'n "op en af", maar meer soos 'n dimmer switch wat voortdurend beweeg tussen op en af, so tot vandag toe. Op die manier het ek gevind dat dit dalk my mees kwesbare keer daardie tyd was toe die lig die helderste skyn. As gevolg hiervan, het die tyd my geleer dat ek altyd moet bereid wees om vir veranderinge wat kom in verskillende groottes. Vir 'n nuweling handelaar, Ek beveel aan dat soveel as wat ons so baie "slegte" inligting en opvoeding oor die handel kan kry, ons moet wees in 'n konstante toestand van soek na daardie klein "stukkies" van kennis, net genoeg om dit wat pas ons nodig in ons handel NOU. Met 'n oop gemoed, of om 'n nederige "student" van die saak en die markte moet 'n eindelose staat wees. Dit verseker dat jy altyd gereed vir die veranderinge die mark voortdurend bring, en sodoende 'n effektiewe interaksie met die markte laat voortbestaan. Tot volgende keer, gelukkig handel!


No comments:

Post a Comment