Sunday, October 2, 2016

All About Opleiding En Ontwikkeling ( Leer En Ontwikkeling )

All About Opleiding en Ontwikkeling (Leer en Ontwikkeling) Opleiding en ontwikkeling - of & quot; leer en ontwikkeling & quot; soveel verwys na dit nou - is een van die belangrikste aspekte van ons lewens en ons werk. (Baie mense sien & quot; opleiding & quot; as 'n aktiwiteit wat die resultaat of uitkoms van & quot produseer; leer & quot; - en leer is tipies beskou as nuwe kennis, vaardighede en bevoegdhede of vermoëns.) In ons kultuur, ons hoogs waarde leer. Tog, ten spyte van ons het baie jare van skoolopleiding, bygewoon baie van ons het geen idee hoe om 'n benadering tot opleiding en ontwikkeling noukeurig ontwerp. Hierdie onderwerp in die biblioteek bied 'n wye reeks inligting oor opleiding en ontwikkeling, insluitend om uit te beeld hoe die vele aspekte van opleiding en ontwikkeling hou verband met mekaar. Ook hierdie onderwerp verduidelik hoe opleiding en ontwikkeling gebruik kan word, informeel of formeel, om die aard en behoeftes van die leser te ontmoet. Hulpbronne Vir Onderwysers en opleiers Sien ook Biblioteek se Blogs verband met opleiding en ontwikkeling Wat is leer en ontwikkeling? WAAROM is dit so belangrik? Verstaan ​​Leer en Ontwikkeling Dit is ongelooflik hoe so baie van ons gaan deur so baie jare van skoolopleiding, maar het so min begrip van leer en ontwikkeling. Voor te lees oor die vele aspekte van leer en ontwikkeling in hierdie onderwerp in die biblioteek, insluitend leer en ontwikkelingsprogramme en praktisyns, is dit die beste om te begin met 'n basiese begrip van wat leer en ontwikkeling is en hoe om die beste voordeel daaruit. Ook is dit nuttig om die algemene terme en die soms subtiele verskille tussen hulle te verstaan. As jy opleiding en ontwikkeling met jouself sal doen (en byna elke volwasse sal wees op 'n sekere tyd in hul lewens) of met ander, moet jy die verskille tussen opleiding kinders en tieners teenoor opleiding volwassenes weet. Volwassenes het 'n baie verskillende aard en behoeftes in opleiding. Ook, daar is 'n paar algemene oortuigings oor opleiding wat net nie waar is nie. Verstaan ​​die wanopvattings, sodat jy nie jou opleiding rondom die illusies bou. Voordele van Leer en Ontwikkeling Ons dink dikwels dat die grootste voordeel van leer is dat ons 'n diploma of diploma te kry. Soos ons wyser te kry, het ons besef daar is so baie meer voordele as dit. Kennis van die voordele sal help motiveer om jou eie opleiding planne en programme te ontwerp, en om ander te motiveer om so goed deel te neem. Miskien is een van die grootste voordele is die waardering wat jy kan leer al die tyd, selfs al is jy nie in 'n formele opleidingsprogram. Verhouding van Leer en Ontwikkeling aan Performance Ons is geneig om te aanvaar dat opleiding lei tot leer, wat lei tot beter doen in ons lewens en werk - dit lei tot verhoogde prestasie. Jy sal egter baie waarskynlik meer uit jou opleiding en meer suksesvol in die bevordering van opleiding aan ander as jy meer oor die verhouding tussen opleiding en prestasie te verstaan. Dit begrip is veral nuttig wanneer die ontwerp van opleiding om prestasie te verhoog of om opleidingsprogramme wat lyk nie so suksesvol soos jy wil wees herontwerp. Verskillende soorte opleiding EN AKTIWITEITE Informele Versus. Formele opleiding, selfgerigte versus ander opleidingservaring Daar is verskillende, groot vorme van leer en ontwikkeling. Ons is die meeste vertroud is met formele en ander gerig vorme van leer en ontwikkeling, wat die sterk aandag aan die sistematiese struktuur en evaluering van die leer en ontwikkeling insluit, veral as in skoolopleiding. Dit is nogal ironies, want die mees algemene vorme van leer en ontwikkeling is informeel en selfgerigte - dit voorkom sonder sterk aandag aan 'n stelselmatige ontwerp en evaluering en sonder baie kenners ons lei deur die ervarings. Tipe aktiwiteite vir Leer en Ontwikkeling Daar is baie benaderings tot leer en ontwikkeling en baie soorte aktiwiteite wat onderneem kan word om te leer. Ons is mees gebruikte te dink van die formele, ander-gerig aktiwiteite, soos die bywoning van kursusse en lesings. Maar die meeste van die soorte leer is informeel en ongestruktureerd. 'N bewustheid van hierdie ander vorme sal jou moontlikhede te verbreed vir opsetlike leer en vir die ontwerp van opleiding vir jouself en ander. Bewegings in Organisatoriese Opleiding en Ontwikkeling Die veld (of baie sou argumenteer, die beroep) van opleiding en ontwikkeling ondergaan dramatiese verbeterings, veral met die insluiting van rekenaar - en Web-gebaseerde tegnologie. Ons is ook die uitbreiding van die konsep van leer buite die leer van individue - ons dink dat groepe en organisasies kan leer ook. Maar die mense kan beweer dat hulle is eintlik vorme van organisatoriese prestasie bestuur, - (Alhoewel die onderwerpe van die leerorganisasie en kennisbestuur is redelik onlangse en nog steeds gewild, sou baie mense nie eens dat hulle eintlik is leer en ontwikkelingsprogramme. die twee onderwerpe lyk nog so breed en veranderende wees, dat hulle hier is na verwys as bewegings.) VOORBEREIDING VIR DIE ONTWIKKELING VAN opleidings - en ontwikkelingsprogramme Voorbeelde van programme in die werkplek Voordat hierdie Biblioteek onderwerp gaan voort om te verduidelik hoe om te ontwerp en opleidingsprogramme te ontwikkel, is dit nuttig om 'n vinnige indruk van verskillende tipes opleidingsprogramme te kry. 'N Opleidingsprogram is 'n doelbewus ontwerp, (hopelik) hoogs geïntegreerde stel aktiwiteite wat aansluit by 'n sekere stel resultate onder leerders te bereik. Baie van ons kan nie gebruik word om denke van die volgende as programme in die werkplek, maar hulle is. Hoe om oordrag van opleiding Verseker - Opleiding wat stokke Een van die grootste probleme van opleiers - en diegene betaal vir opleiding - is of die leerders wel sal verstaan ​​en die nuwe inligting en materiaal uit die leer en ontwikkeling aktiwiteite van toepassing, dit is, of die nuwe inligting en materiaal sal oordra na die leerders. Die volgende skakel is baie hulpbronne met riglyne om die waarskynlikheid van oordrag van opleiding te verhoog. Voorstelle om die aktiwiteite van Leer en Ontwikkeling Verryk Nou sal ons die baie riglyne saam te bind in 'n reeks van voorstelle wat veral nuttig sal wees, wanneer ondergaan of die ontwerp van opleidingsprogramme vir jouself en ander. Die tweede skakel is na 'n gids wat jy kan oorweeg wanneer die ontwerp van 'n opleidingsprogram. ONTWIKKELING VAN SISTEMATIESE opleidings - en ontwikkelingsprogramme Instruksionele System Design (ISD) en die Addie Model Formele benaderings tot leer en ontwikkeling het dikwels die hoogste waarskynlikheid van oordrag van opleiding. 'N formele benadering tot leer en ontwikkeling volg gewoonlik 'n sistematiese en konsekwente raamwerk. Sistematiese wyse wat die raamwerk is ontwerp om leerders te lei tot 'n algehele stel doelwitte te bereik - doelwitte om 'n behoefte of situasie aan te spreek, dan assosieer doelwitte en aktiwiteite om die algehele doelwitte te bereik, en evalueer die aktiwiteite en resultate om seker te wees van die doelwitte was bereik. Instruksionele stelsel ontwerp (ISD) is die aktiwiteite om te verseker dat die ontwerp van opleiding is baie suksesvol in die bereiking van die doelwitte van die opleiding. Een van die mees algemene ISD modelle is Addie, wat is 'n akroniem vir assessering, ontwerp, ontwikkeling, implementering en evaluering - jy kan onderskei van die afkorting wat ADDIES is 'n sistematiese ontwerp van opleiding. Addie Fase 1 - beoordeling van jou opleiding behoeftes: Behoeftes Assessering om Opleiding Doelwitte Wat algehele resultate of uitkomste moet bereik word deur leerders? Daardie uitkomste gewoonlik geïdentifiseer uit die resultate van assessering. of metings, wat 'n persoon of werkplek moet bereik ten einde 'n gewenste vlak van prestasie te bereik. 'N uitkoms kan die vermoë om 'n komplekse taak uit te voer nie. Addie Fase 2 - Die ontwerp Opleiding Planne en Leer Doel Wat leer doelwitte moet bereik word deur leerders ten einde die algehele uitkomste te bereik, en watter aktiwiteite onderneem moet word deur afrigters en leerders om daardie doelwitte te bereik? Die integrasie van die algehele uitkomste, doelwitte en aktiwiteite en ook hoe hulle geëvalueer sal word uit die ontwerp van die leer en ontwikkelingsprogram. Leer doelwitte dikwels beskryf in terme van nuwe leer - nuwe kennis, vaardighede en bevoegdhede. Addie Fase 3 - Die ontwikkeling van opvoedkundige aktiwiteite en materiaal Nou is dit belangrik nog meer duidelik op watter hulpbronne moet verkry en ontwikkel ten einde die aktiwiteite te onderneem om die doelwitte te bereik te kry. Hulpbron kan insluit sekere kundigheid, fasiliteite en tegnologie. Ontwikkeling kan insluit 'n paar afrigters en leerders hersiening van die ontwerp van die opleiding te verseker dat dit voldoen aan hul aard en behoeftes. Addie Fase 4 - Implementering Jou Opleidingsprogram Nou is jy gereed om opleiers het is en leerders deelneem aan die program, om die aktiwiteite en evaluering van leer - onderneem. Implementering lei dikwels tot die verfyning van die oorspronklike ontwerp van die opleidingsprogram. Addie Fase 5 - Evaluering Jou Opleidingsprogram As opleiers en leerders deelneem aan die program, moet evaluering voorkom van die gehalte van die aktiwiteite en die omvang van die bereiking van die doelwitte. Na afloop van die program, moet evaluering plaasvind om die omvang van die bereiking van die algehele doelstellings van die program te bepaal. Evaluering kan fokus op kort termyn, intermediêre en langtermyn uitkomste. LEER en ontwikkelingsprogramme - ROLLE EN BESTUUR Bestuur van Leer en Ontwikkeling programme en aktiwiteite Praktisyns in Leer en Ontwikkeling All About Opleiding en Ontwikkeling (Leer en Ontwikkeling) Opleiding en ontwikkeling - of & quot; leer en ontwikkeling & quot; soveel verwys na dit nou - is een van die belangrikste aspekte van ons lewens en ons werk. (Baie mense sien & quot; opleiding & quot; as 'n aktiwiteit wat die resultaat of uitkoms van & quot produseer; leer & quot; - en leer is tipies beskou as nuwe kennis, vaardighede en bevoegdhede of vermoëns.) In ons kultuur, ons hoogs waarde leer. Tog, ten spyte van ons het baie jare van skoolopleiding, bygewoon baie van ons het geen idee hoe om 'n benadering tot opleiding en ontwikkeling noukeurig ontwerp. Hierdie onderwerp in die biblioteek bied 'n wye reeks inligting oor opleiding en ontwikkeling, insluitend om uit te beeld hoe die vele aspekte van opleiding en ontwikkeling hou verband met mekaar. Ook hierdie onderwerp verduidelik hoe opleiding en ontwikkeling gebruik kan word, informeel of formeel, om die aard en behoeftes van die leser te ontmoet. Hulpbronne Vir Onderwysers en opleiers Sien ook Biblioteek se Blogs verband met opleiding en ontwikkeling Wat is leer en ontwikkeling? WAAROM is dit so belangrik? Verstaan ​​Leer en Ontwikkeling Dit is ongelooflik hoe so baie van ons gaan deur so baie jare van skoolopleiding, maar het so min begrip van leer en ontwikkeling. Voor te lees oor die vele aspekte van leer en ontwikkeling in hierdie onderwerp in die biblioteek, insluitend leer en ontwikkelingsprogramme en praktisyns, is dit die beste om te begin met 'n basiese begrip van wat leer en ontwikkeling is en hoe om die beste voordeel daaruit. Ook is dit nuttig om die algemene terme en die soms subtiele verskille tussen hulle te verstaan. As jy opleiding en ontwikkeling met jouself sal doen (en byna elke volwasse sal wees op 'n sekere tyd in hul lewens) of met ander, moet jy die verskille tussen opleiding kinders en tieners teenoor opleiding volwassenes weet. Volwassenes het 'n baie verskillende aard en behoeftes in opleiding. Ook, daar is 'n paar algemene oortuigings oor opleiding wat net nie waar is nie. Verstaan ​​die wanopvattings, sodat jy nie jou opleiding rondom die illusies bou. Voordele van Leer en Ontwikkeling Ons dink dikwels dat die grootste voordeel van leer is dat ons 'n diploma of diploma te kry. Soos ons wyser te kry, het ons besef daar is so baie meer voordele as dit. Kennis van die voordele sal help motiveer om jou eie opleiding planne en programme te ontwerp, en om ander te motiveer om so goed deel te neem. Miskien is een van die grootste voordele is die waardering wat jy kan leer al die tyd, selfs al is jy nie in 'n formele opleidingsprogram. Verhouding van Leer en Ontwikkeling aan Performance Ons is geneig om te aanvaar dat opleiding lei tot leer, wat lei tot beter doen in ons lewens en werk - dit lei tot verhoogde prestasie. Jy sal egter baie waarskynlik meer uit jou opleiding en meer suksesvol in die bevordering van opleiding aan ander as jy meer oor die verhouding tussen opleiding en prestasie te verstaan. Dit begrip is veral nuttig wanneer die ontwerp van opleiding om prestasie te verhoog of om opleidingsprogramme wat lyk nie so suksesvol soos jy wil wees herontwerp. Verskillende soorte opleiding EN AKTIWITEITE Informele Versus. Formele opleiding, selfgerigte versus ander opleidingservaring Daar is verskillende, groot vorme van leer en ontwikkeling. Ons is die meeste vertroud is met formele en ander gerig vorme van leer en ontwikkeling, wat die sterk aandag aan die sistematiese struktuur en evaluering van die leer en ontwikkeling insluit, veral as in skoolopleiding. Dit is nogal ironies, want die mees algemene vorme van leer en ontwikkeling is informeel en selfgerigte - dit voorkom sonder sterk aandag aan 'n stelselmatige ontwerp en evaluering en sonder baie kenners ons lei deur die ervarings. Tipe aktiwiteite vir Leer en Ontwikkeling Daar is baie benaderings tot leer en ontwikkeling en baie soorte aktiwiteite wat onderneem kan word om te leer. Ons is mees gebruikte te dink van die formele, ander-gerig aktiwiteite, soos die bywoning van kursusse en lesings. Maar die meeste van die soorte leer is informeel en ongestruktureerd. 'N bewustheid van hierdie ander vorme sal jou moontlikhede te verbreed vir opsetlike leer en vir die ontwerp van opleiding vir jouself en ander. Bewegings in Organisatoriese Opleiding en Ontwikkeling Die veld (of baie sou argumenteer, die beroep) van opleiding en ontwikkeling ondergaan dramatiese verbeterings, veral met die insluiting van rekenaar - en Web-gebaseerde tegnologie. Ons is ook die uitbreiding van die konsep van leer buite die leer van individue - ons dink dat groepe en organisasies kan leer ook. Maar die mense kan beweer dat hulle is eintlik vorme van organisatoriese prestasie bestuur, - (Alhoewel die onderwerpe van die leerorganisasie en kennisbestuur is redelik onlangse en nog steeds gewild, sou baie mense nie eens dat hulle eintlik is leer en ontwikkelingsprogramme. die twee onderwerpe lyk nog so breed en veranderende wees, dat hulle hier is na verwys as bewegings.) VOORBEREIDING VIR DIE ONTWIKKELING VAN opleidings - en ontwikkelingsprogramme Voorbeelde van programme in die werkplek Voordat hierdie Biblioteek onderwerp gaan voort om te verduidelik hoe om te ontwerp en opleidingsprogramme te ontwikkel, is dit nuttig om 'n vinnige indruk van verskillende tipes opleidingsprogramme te kry. 'N Opleidingsprogram is 'n doelbewus ontwerp, (hopelik) hoogs geïntegreerde stel aktiwiteite wat aansluit by 'n sekere stel resultate onder leerders te bereik. Baie van ons kan nie gebruik word om denke van die volgende as programme in die werkplek, maar hulle is. Hoe om oordrag van opleiding Verseker - Opleiding wat stokke Een van die grootste probleme van opleiers - en diegene betaal vir opleiding - is of die leerders wel sal verstaan ​​en die nuwe inligting en materiaal uit die leer en ontwikkeling aktiwiteite van toepassing, dit is, of die nuwe inligting en materiaal sal oordra na die leerders. Die volgende skakel is baie hulpbronne met riglyne om die waarskynlikheid van oordrag van opleiding te verhoog. Voorstelle om die aktiwiteite van Leer en Ontwikkeling Verryk Nou sal ons die baie riglyne saam te bind in 'n reeks van voorstelle wat veral nuttig sal wees, wanneer ondergaan of die ontwerp van opleidingsprogramme vir jouself en ander. Die tweede skakel is na 'n gids wat jy kan oorweeg wanneer die ontwerp van 'n opleidingsprogram. ONTWIKKELING VAN SISTEMATIESE opleidings - en ontwikkelingsprogramme Instruksionele System Design (ISD) en die Addie Model Formele benaderings tot leer en ontwikkeling het dikwels die hoogste waarskynlikheid van oordrag van opleiding. 'N formele benadering tot leer en ontwikkeling volg gewoonlik 'n sistematiese en konsekwente raamwerk. Sistematiese wyse wat die raamwerk is ontwerp om leerders te lei tot 'n algehele stel doelwitte te bereik - doelwitte om 'n behoefte of situasie aan te spreek, dan assosieer doelwitte en aktiwiteite om die algehele doelwitte te bereik, en evalueer die aktiwiteite en resultate om seker te wees van die doelwitte was bereik. Instruksionele stelsel ontwerp (ISD) is die aktiwiteite om te verseker dat die ontwerp van opleiding is baie suksesvol in die bereiking van die doelwitte van die opleiding. Een van die mees algemene ISD modelle is Addie, wat is 'n akroniem vir assessering, ontwerp, ontwikkeling, implementering en evaluering - jy kan onderskei van die afkorting wat ADDIES is 'n sistematiese ontwerp van opleiding. Addie Fase 1 - beoordeling van jou opleiding behoeftes: Behoeftes Assessering om Opleiding Doelwitte Wat algehele resultate of uitkomste moet bereik word deur leerders? Daardie uitkomste gewoonlik geïdentifiseer uit die resultate van assessering. of metings, wat 'n persoon of werkplek moet bereik ten einde 'n gewenste vlak van prestasie te bereik. 'N uitkoms kan die vermoë om 'n komplekse taak uit te voer nie. Addie Fase 2 - Die ontwerp Opleiding Planne en Leer Doel Wat leer doelwitte moet bereik word deur leerders ten einde die algehele uitkomste te bereik, en watter aktiwiteite onderneem moet word deur afrigters en leerders om daardie doelwitte te bereik? Die integrasie van die algehele uitkomste, doelwitte en aktiwiteite en ook hoe hulle geëvalueer sal word uit die ontwerp van die leer en ontwikkelingsprogram. Leer doelwitte dikwels beskryf in terme van nuwe leer - nuwe kennis, vaardighede en bevoegdhede. Addie Fase 3 - Die ontwikkeling van opvoedkundige aktiwiteite en materiaal Nou is dit belangrik nog meer duidelik op watter hulpbronne moet verkry en ontwikkel ten einde die aktiwiteite te onderneem om die doelwitte te bereik te kry. Hulpbron kan insluit sekere kundigheid, fasiliteite en tegnologie. Ontwikkeling kan insluit 'n paar afrigters en leerders hersiening van die ontwerp van die opleiding te verseker dat dit voldoen aan hul aard en behoeftes. Addie Fase 4 - Implementering Jou Opleidingsprogram Nou is jy gereed om opleiers het is en leerders deelneem aan die program, om die aktiwiteite en evaluering van leer - onderneem. Implementering lei dikwels tot die verfyning van die oorspronklike ontwerp van die opleidingsprogram. Addie Fase 5 - Evaluering Jou Opleidingsprogram As opleiers en leerders deelneem aan die program, moet evaluering voorkom van die gehalte van die aktiwiteite en die omvang van die bereiking van die doelwitte. Na afloop van die program, moet evaluering plaasvind om die omvang van die bereiking van die algehele doelstellings van die program te bepaal. Evaluering kan fokus op kort termyn, intermediêre en langtermyn uitkomste. LEER en ontwikkelingsprogramme - ROLLE EN BESTUUR Bestuur van Leer en Ontwikkeling programme en aktiwiteite Praktisyns in Leer en Ontwikkeling


No comments:

Post a Comment