Wednesday, September 14, 2016

Beauty And Personal Care In Nigerië

Oor hierdie verslag UITVOERENDE OPSOMMING Beauty en persoonlike sorg steeds sterk groei in 2014 te sien Die prestasie van die skoonheid en persoonlike sorg mark gedurende 2014 was 'n verbetering in vergelyking met die prestasie gesien in die oorsigtydperk. Faktore wat groei in 2014 en oor die oorsigtydperk het 'n groeiende middelklas, bevolkingsgroei (veral van die jong en baba bevolkings), verstedeliking en die verhoging van indiensneming in die formele instellings. Mans en vroue in formele indiensneming is meer geneig om te begeer beter gehalte skoonheid en persoonlike sorg produkte as hulle probeer om hul persoonlike beeld en selfvertroue 'n hupstoot. Ebola-virus lei tot groot groei vir bar seep en vloeibare seep Die Ebola-virus wat Nigerië geraak (en 'n paar ander Wes-Afrikaanse lande) in 2014 het gelei tot baie sterk groei vir produkte wat gebruik word vir die hand higiëne. Hand ontsmettingsmiddels in die besonder is die woede, met talle handelsmerke meeding om die sterk vraag te voldoen. Voor Ebola, het plaaslike vervaardigers strewe om die bevolking te voed oor die behoefte aan verbeterde higiëne, en so is goed geplaas om voordeel te trek tydens die krisis. Die omvang van die premie produkte in skoonheid en persoonlike sorg in Nigerië word oorheers deur buitelandse handelsmerke, meestal deur onafhanklike verspreiders in die land ingevoer. In baie gevalle is dit geglo dat maatskappye met wêreldwye eienaarskap van sodanige handelsmerke wat nie plaaslike verteenwoordiging in Nigerië het nie mag wees erg onderskat die huidige en potensiële prestasie van hul produkte in die mark. Die gebrek aan plaaslike toesig ontbloot verdere sulke handelsmerke om die moontlikheid van vervalsing. In 2013 en 2014 het besluit drie handelsmerke op die mark direk te betree: Clarins (verteenwoordig deur Montaigne AH) en Mac van Estée Lauder Cos Suid-Afrika in 2013, en Maybelline van L'Oréal Nigerië in 2014 Hoewel plaaslike vervaardigers oorheers die massa-mark in die meeste kategorieë, hierdie sleutelspelers het ten doel om die groeiende middelklas / hoogste inkomstegroepe segment van die bevolking te vang. Nuwe produk ontwikkeling in 2013 en 2014 in die algemeen gefokus op waardetoevoeging tot produkte, soos reuk of natuurlike / kruie produkte. Sulke produkte op toegevoegde waarde put uit die tradisionele belangstelling onder verbruikers in kruie of natuurlike produkte, en help om handelsmerke vars in die lig van die strawwe kompetisie te hou. Een voorbeeld hiervan was die bekendstelling van Close-up Naija Herbal tandepasta gel, met die ontwikkeling van 'n nuwe gel tandepasta produk vir jong mense gebaseer op toegevoegde kruie bestanddele en bied volledige versorging. Met 'n goeie bevolkingsgroei, veral van die jong en stedelike bevolkings, skoonheid en persoonlike sorg in Nigerië het baie ruimte vir groei, veral in terme van opwindende nuwe produkte. As deel van 'n vinnig groeiende middelklas in die land, jong mense, wat al hoe meer verwesters deur blootstelling media, sal na verwagting die vraag oor die vooruitsig tydperk ry. Voorbeeld Beauty and Personal Care Market Research Report Voorbeeld Beauty and Personal Care Data Aflewering: Lêers word direk in jou rekening binne 'n paar minute van die aankoop gelewer. Vind die nuutste mark tendense en ontbloot bronne van toekomstige groei mark vir die skoonheid en persoonlike sorg bedryf in Nigerië met navorsing van span in die land ontleders Euromonitor se. Vind verborge geleenthede in die mees onlangse navorsing data beskikbaar is, te verstaan ​​mededingende dreigemente met ons gedetailleerde analise van die mark, en beplan jou korporatiewe strategie met ons kundige kwalitatiewe analise en groei vooruitskattings. As jy in die skoonheid en persoonlike sorg bedryf in Nigerië, sal ons navorsing spaar jou tyd en geld terwyl bemagtig jou om ingeligte, winsgewende besluite te neem. Wanneer jy hierdie verslag aan te koop, kry jy ook die data en die inhoud van hierdie kategorie verslae in Nigerië gratis: Die Beauty and Personal Care in Nigerië marknavorsing verslag sluit in: Ontleding van die belangrikste aanbodkant en aanbod tendense Gedetailleerde segmentering van internasionale en plaaslike produkte Historiese volumes en waardes, onderneming en handelsmerk mark aandele Vyf jaar voorspellings van die mark tendense en die mark groei Robuuste en deursigtige mark navorsingsmetodologie, wat in die land Ons marknavorsing verslae beantwoord vrae soos: Wat is die mark grootte van Beauty and Personal Care in Nigerië? Wat is die groot handelsname in Nigerië? Hoe is die verkope van massa versus premie skoonheid produkte ontwikkel? Wat is die belangrikste verskuiwings in die kleinhandel-kanaal verspreiding? Hoekom hierdie verslag te koop? Kry kompeterende intelligensie oor markleiers Volg sleutel industrie tendense, geleenthede en bedreigings Stel jou bemarking, merk, strategie en markontwikkeling, verkope en aanbod funksies


No comments:

Post a Comment