Monday, September 19, 2016

Atc Makelaars Forex

Ek is die handel met ATC vir ongeveer fyn jaar, by woon en demo rekeninge loop konkurrente. Jare gelede, ek het 'n paar probleme, maar hulle is eintlik gewortel met FXCM, en so is toepaslik vergoed word. Wetende 'n baie oor forex met wye ervaring oor baie jare, ek dink dat ATC gee 'n beduidende genoeg "rand" oor ander makelaars om winste moontlik te maak. Ek sou nie oorweeg om die verandering makelaars onder die huidige omstandighede, en as dit op daardie sou kom, sou ek waarskynlik stop handel in die forex mark. Ek gebruik demo rekeninge met vele ander vir 'n vergelyking met verloop van tyd, en ek het nog 'n ander makelaar wat naby aan die vergadering van my behoeftes kom vind. Selfs met die betrokke kommissies, vind ek dat in vergelyking, handel koste is steeds laer as enige van die ander wat ek gebruik het. Ek bied 'n definitiewe vyf sterre. 2012/03/15 5Star Uitstekende eie veranderinge aan die MT4 verhandelingsplatform wat ander makelaars lyk nie te bied. In die geval van 'n marge oproep, het ATC nie alle posisies te sluit, gee 'n handelaar 'n massiewe voordeel te vermy, terwyl groot uitgawes om weer in te voer posisies. Die ondersteuning is beter as enige ander wat ek rekeninge gehad het met. 'n baie bekwame personeel (Ek ondervind 'n virus op my handelspos, en een personeellid gewerk het vir ure afstand teen geen koste vir die probleem op te los.) Hul stelsel is baie betroubaar met baie min bediener probleme, wat vinnig opgelos word. Hoewel hulle hef 'n klein kommissie, die wins vergelyking met ander groter as gevolg van die baie laer versprei. Ek persoonlik het verskeie demonstrasies op verskillende stasies om dit te bevestig. Eenvoudig gestel, hulle wil hê jy om te slaag en sal jou help om in 'n manier wat hulle kan.


No comments:

Post a Comment